Thursday, 24 January 2013

" Karnival Jom Masuk U 2013 tiba lagi " serangggg

Posted by mibi



Ini lah yang ditunggu oleh lepasan SPM, STPM.Karnival jom masuk U ini sangat berguna kepada semua lepasan SPM, maklumla admin ni lepasan SPM. Eh! apa tunggu lagi ajak la family, kawan serang ke karnival ni yang bakal menentukan masa depan anda semua. Tunggu dan nantikan karnival ini akan datang ke tempat anda semua. Masa depan terletak di tangan kita, Kitalah yang menentukanya.


Salah pilih bidang, gagal pemohonan "


Sedikit informasi yang selalu along admin cakap dan sering ingatkan rasanya semua tahu la, kesilapan dalam mengisi pemohonan kemasukan ke universiti boleh menyebabkan kamu TAK LAYAK. So terpaksalah buat pulak pemohonan untuk rayuan. Sebelum nak isi borang tu, pastikan kamu semua dah baca tentang syarat yang universiti letakkan untuk bidang tersebut dengan kelayakan anda, sebab kalau tak cukup syarat, memang tak kan dapat. So karnival macam nie la,anda perlu pergi dan bertanya untuk bidang bagi universiti yang anda minat tu.

mintaizinmengundurkandiridulu
~sukanyabiladiaceria~





0 comments: